Levering

De kosten van je verzending worden automatisch berekend aan de hand van gewicht/grootte.

  • Brievenbuspakket met track en trace - €3,99
  • Standaard pakket NL €4,99
  • Pakket België - €5,99
  • Pakket Duitsland - €8,99
  • Pakket Frankrijk - €9,99

Bestellingen boven de €60,- hebben gratis verzending binnen Nederland!

Pakketten naar België, Duitsland & Frankrijk hebben gratis verzending boven de €75,-

Heb je op een werkdag voor 22:00 besteld? Dan wordt je bestelling dezelfde dag nog verzonden.

Let op! In het piekseizoen (november/december) kan de levering van je pakket iets langer duren door de enorme drukte bij de bezorgdiensten. Houd hier rekening mee en bestel op tijd 💕

Wij leveren onze producten in Nederland, België, Frankrijk en Duitsland.

Je kunt je bestelling volgen met de track en trace code die je in de mail ontvangt. Je ontvangt de track en trace nadat je pakketje is verzonden.

Het kan helaas voorkomen dat jouw bestelling beschadigd raakt tijdens de verzending of dat je een verkeerd item ontvangt. Wij weten dat je hier als klant natuurlijk niets aan kan doen. In dat geval vragen we je direct contact op te nemen met onze klantenservice. Dat kan per mail naar support@thewildflowerclub.nl. Ook is het handig om foto’s mee te sturen van het defect/product.

Stuur het item dus niet zomaar retour maar neem altijd contact op met onze klantenservice zodat wij dit voor je kunnen oplossen. Onze klantenservice neemt je bericht binnen 24 uur in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing!

Retourneren

Wat jammer dat je bestelling niet is zoals je verwacht had.

1. Ga naar ons retourportaal

Binnen 14 dagen nadat je bestelling is bezorgd kun je je items retourneren. Klik hier om naar ons retourportaal te gaan en volg de stappen in het retourproces.

2. Inpakken

Pak je items in en plak je aangemaakte retourlabel op het pakket. Vergeet niet om het oude verzendetiket (zowel barcode als je bezorgadres) te verwijderen of bedekken. Zo voorkom je dat het pakket weer bij je thuis bezorgd wordt.

De producten dienen in originele plastic verpakking geretourneerd te worden om het product te beschermen. De labels dienen aan het item bevestigd te zijn.

3. Versturen

Breng je pakket binnen 3 werkdagen na het aanmelden van je retour naar de gekozen bezorgdienst.

Let op! Pakketten die buiten het retourtermijn verzonden zijn, worden niet geaccepteerd.

Bewaar het verzendbewijs van je retourzending goed. Wij zijn niet verantwoordelijk voor retourproducten die zoekraken.

4. Terugbetaling

Zodra wij jouw retour hebben ontvangen (ongedragen en zonder beschadigingen), ontvang je binnen 10 werkdagen een terugbetaling.

- We geven geen vergoeding voor de retour verzendkosten.

- Het retourtermijn gaat tellen vanaf het moment dat je pakket bezorgd is. Kies je ervoor om je bestelling bij een pakketpunt te laten bezorgen? Let dan goed op, na bezorging bij het pakketpunt heb je nog 14 dagen de tijd om je retour aan te melden.

- Oorbellen kunnen niet geretourneerd worden.

- Wij zijn niet verantwoordelijk voor retourproducten die zoekraken.

- Wij zijn niet verantwoordelijk voor retourpakketten die terug bij de klant worden bezorgd omdat het originele verzendlabel nog zichtbaar was. De klant dient zelf een nieuw retourlabel aan te vragen en te betalen.

- Mocht er door het retourneren van artikelen niet meer aan bepaalde kortingsvoorwaarden voldaan worden dan wordt deze korting in mindering gebracht op de geretourneerde producten. Bijvoorbeeld bij 3+1 gratis: als je een item retourneert vervalt de gratis optie. Deze wordt in mindering gebracht met je retour

De retourkosten zijn voor rekening van de klant. Onderstaand vind je de retourkosten per land en bezorgdienst:

  • NL buspakket PostNL: 4,99
  • NL pakket PostNL: 6,50
  • NL pakket DHL: 6,30

  • BE pakket PostNL: 6,99

  • DE pakket DPD: 7,99
  • DE pakket DHL: 7,50

  • FR pakket DPD: 9,99
  • FR pakket UPS: 9,99

– Oorbellen kunnen niet geretourneerd worden vanwege de hygiëne.

Het kan helaas voorkomen dat jouw bestelling beschadigd raakt tijdens de verzending of dat je een verkeerd item ontvangt. Wij weten dat je hier als klant natuurlijk niets aan kan doen. In dat geval vragen we je direct contact op te nemen met onze klantenservice. Dat kan per mail naar support@thewildflowerclub.nl. Ook is het handig om foto’s mee te sturen van het defect/product.

Stuur het item dus niet zomaar retour maar neem altijd contact op met onze klantenservice zodat wij dit voor je kunnen oplossen. Onze klantenservice neemt je bericht binnen 24 uur in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing!

Nee. In verband met ons fulfillmentcentrum is het technisch niet meer mogelijk om meerdere pakketten samen te retourneren.

Je kunt de retour ook zelf bij ons afleveren. Meld je retour via de normale weg aan en volg de stappen. Vink aan dat je het in onze winkel/magazijn wilt retourneren. Voeg een briefje bij je order met je naam en ordernummer zodat wij kunnen herkennen van wie het pakket komt.

Wij zijn aanwezig op werkdagen tussen 09:00 en 17:00. Mocht er niet open gedaan worden of breng je het liever buiten deze tijden? Je kunt het pakket in de kist bij de deur doen.

Ruilen

Je kunt een item ruilen voor een andere maat door in je retouraanmelding aan te geven welke maat je graag ontvangt. Dus bijvoorbeeld retourreden ‘te groot’ en dan in de opmerkingen ‘graag ruilen voor maat ..’ 

Je kunt alleen ruilen naar een andere maat en dus niet naar een ander item. 

Je retour wordt binnen 10 werkdagen na ontvangst van het pakket verwerkt. Als wij je retour verwerkt hebben, zullen we een nieuwe bestelling voor je aanmaken met de nieuwe maat. Deze bestelling komt kosteloos jouw kant op. Mocht de maat die je graag ontvangt tegen die tijd niet op voorraad zijn, ontvang je je geld terug.

Als je liever zeker bent dat het item nog op voorraad is (of als je het snel nodig hebt), dan kun je het item retour sturen en zelf het desbetreffende item in de juiste maat bestellen.

Garantie

Voor alle items geldt een garantietermijn van 1 maand.

Voor verkleuring op sieraden hebben we een garantieperiode van 6 maanden (indien er aan de voorschriften gehouden wordt). Als de periode van 6 maanden voorbij is, betekent het natuurlijk niet dat de sieraden zullen verkleuren. Je kunt ons altijd contacteren als je vragen hebt of ergens tegenaan loopt!

Mocht een item binnen de garantietermijn defect zijn neem dan meteen contact met ons op via support@thewildflowerclub.nl. Vermeld je ordernummer en stuur een foto van de klacht mee.

Klanten beoordelen ons met een 9.6!

★★★★★

Ik heb hier meerdere keren besteld en elke keer snel geleverd en goede kwaliteit! Ze pakken je bestelling zorgvuldig in, hiervoor merk ik dat je als klant erg gewaardeerd wordt. Wat je niet zo vaak meer ziet tegenwoordig.

Sterre
Westerbork, NL
★★★★★

Super leuke sieraden! Heel veel keuze en dan ook nog waterproof is mijn idee van jewelry heaven!

Selina
Limburg, NL
★★★★★

Gedetailleerd advies, uiters vriendelijk, en supersnel in huis! Het wordt met liefde en zorg ingepakt! Niet alleen de producten zijn een eyecatcher ook de verpakking! Thanks! Tot de volgende keer!

Alexandra
Purmerend, NL
★★★★★

Zeer goede kwaliteit, ben erg blij met de tas. Snelle levering en erg mooi verpakt.

Marjon
Brummen, NL
★★★★★

Prima en snelle levering. Een snelle reactie toen bleek dat een oorbel stuk was gegaan. Heel fijn.

Jeanne
Uden, NL
★★★★★

Geweldig! Enorm veel keus!

Inge
Apeldoorn, NL
★★★★★

Super nice! Order received in a day, very nice packaging touch and the rings are adorable. I’ve been wearing them everyday since. The wildflower club definitely stays on my radar for next purchases. :)

Celine
Rotterdam, NL
★★★★★

Om wild van te worden! Ook al kies en koop ik mijn sieraden zelf.. het voelt toch elke keer als een cadeautje als ik mijn bestelling binnen krijg en uitpak.

Isabeau
Nijmegen, NL