Levering

De kosten van je verzending worden automatisch berekend aan de hand van gewicht/grootte.

  • Brievenbuspakket met track en trace - €3,99
  • Standaard pakket NL €4,99
  • Pakket België - €5,99
  • Pakket Luxemburg - €9,99
  • Pakket Duitsland - €8,99
  • Pakket Frankrijk - €9,99
  • Pakket Spanje en Denemarken - €11,99
  • Pakket Tsjechië - €14,99
  • Pakket Letland, Litouwen en Estland- €15,99
  • Pakket Zweden - €18,99

Standaard pakketten in Nederland hebben gratis verzending boven de €60,-

Pakketten naar België en Duitsland hebben gratis verzending boven de €75,-

Pakketten naar Luxemburg, Frankrijk en Spanje hebben gratis verzending boven de €100,-

Pakketten naar Denemarken en Tsjechië hebben gratis verzending boven de €150,-

Pakketten naar Letland, Litouwen en Estland hebben gratis verzending boven de €175,-

Heb je op een werkdag voor 22:00 besteld? Dan wordt je bestelling dezelfde dag nog verzonden.

Leveringen buiten Nederland kunnen tot 3 werkdagen duren.

Let op! Tijdens piekdagen (vooral november/december) kan de levering van je pakket iets langer duren door de enorme drukte bij de bezorgdiensten. Houd hier rekening mee en bestel op tijd 💕

Wij leveren onze producten in Nederland, België, Luxemburg, Frankrijk, Duitsland, Spanje, Denemarken, Zweden, Letland, Litouwen, Estland en Tsjechië.

Je kunt je bestelling volgen met de track en trace code die je in de mail ontvangt. Je ontvangt de track en trace nadat je pakketje is verzonden.

Het kan helaas voorkomen dat jouw bestelling beschadigd raakt tijdens de verzending of dat je een verkeerd item ontvangt. Wij weten dat je hier als klant natuurlijk niets aan kan doen. In dat geval vragen we je direct contact op te nemen met onze klantenservice. Dat kan per mail naar support@thewildflowerclub.nl. Ook is het handig om foto’s mee te sturen van het defect/product.

Stuur het item dus niet zomaar retour maar neem altijd contact op met onze klantenservice. Onze klantenservice neemt je bericht binnen 24 uur in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing!

Retourneren

Wat jammer dat je bestelling niet is zoals je verwacht had. Binnen 14 dagen nadat je bestelling is bezorgd kun je je items aanmelden en retourneren.

Ga naar onze retourpagina en volg de stappen om je retour aan te melden.

- We geven geen vergoeding voor de retour verzendkosten.

- Het retourtermijn gaat tellen vanaf het moment dat je pakket bezorgd is. Kies je ervoor om je bestelling bij een pakketpunt te laten bezorgen? Let dan goed op, na bezorging bij het pakketpunt heb je nog 14 dagen de tijd om je retour aan te melden.

- Wij zijn niet verantwoordelijk voor retourproducten die zoekraken.

- Wij zijn niet verantwoordelijk voor retourpakketten die terug bij de klant worden bezorgd omdat het originele verzendlabel nog zichtbaar was. De klant dient zelf een nieuw retourlabel aan te vragen en te betalen.

- Mocht er door het retourneren van artikelen niet meer aan bepaalde kortingsvoorwaarden voldaan worden dan wordt deze korting in mindering gebracht op de geretourneerde producten. Bijvoorbeeld bij 3+1 gratis: als je een item retourneert vervalt de gratis optie. Deze wordt in mindering gebracht met je retour

We hebben een retourbeleid om zowel jou als onze planeet ten goede te komen. Bij het retourneren van items geldt een tarief vanaf €4,99 (NL) waarmee je tot 2 artikelen zonder extra kosten kunt retourneren. Wil je meer dan 2 items retourneren? Voor elk extra item betaal je een bijdrage van €0,99 cent.

Waarom doen we dit? We willen onze klanten motiveren om bewuster en selectiever te shoppen. Wanneer je minder dan 2 items retourneert, is het nu voordeliger voor je. So a win-win: jij bespaart op retourkosten en we verminderen samen de impact op het milieu. 

De basis tarieven per land komen overeen met de verzendkosten van het land.

Het kan helaas voorkomen dat jouw bestelling beschadigd raakt tijdens de verzending of dat je een verkeerd item ontvangt. Wij weten dat je hier als klant natuurlijk niets aan kan doen. In dat geval vragen we je direct contact op te nemen met onze klantenservice. Dat kan per mail naar support@thewildflowerclub.nl. Ook is het handig om foto’s mee te sturen van het defect/product.

Stuur het item dus niet zomaar retour maar neem altijd contact op met onze klantenservice. Onze klantenservice neemt je bericht binnen 24 uur in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing!

Nee. In verband met ons fulfillmentcentrum is het technisch niet meer mogelijk om meerdere pakketten samen te retourneren.

Nee, dit is niet (meer) mogelijk. Je dient je retour aan te melden via het portaal op onze website en te verzenden naar ons magazijn.

Ruilen

Je kunt een item ruilen voor een andere maat door in je retouraanmelding aan te geven welke maat je graag ontvangt. Dus bijvoorbeeld retourreden ‘te groot’ en dan in de opmerkingen ‘graag ruilen voor maat ..’ 

Je kunt alleen ruilen naar een andere maat en dus niet naar een ander item. 

Je retour wordt binnen 10 werkdagen na ontvangst van het pakket verwerkt. Als wij je retour verwerkt hebben, zullen we een nieuwe bestelling voor je aanmaken met de nieuwe maat. Deze bestelling komt kosteloos jouw kant op. Mocht de maat die je graag ontvangt tegen die tijd niet op voorraad zijn, ontvang je je geld terug.

Als je liever zeker bent dat het item nog op voorraad is (of als je het snel nodig hebt), dan kun je het item retour sturen en zelf het desbetreffende item in de juiste maat bestellen.

Klik hier om naar het retourportaal te gaan.

Garantie

Voor alle items geldt een garantietermijn van 1 maand.

Mocht een item binnen de garantietermijn defect zijn neem dan meteen contact met ons op via support@thewildflowerclub.nl. Vermeld je ordernummer en stuur een foto van de klacht mee.

Klanten beoordelen ons met een 9.6!

★★★★★

Als iemand van 1 meter 84 die vaak genoeg te horen krijgt "jeetje, jij hebt wel echt lange benen he" is broeken vinden een flinke uitdaging. Mega leuk dus dat je bij Wildflower leuke, goedkope en vooral LANGE broeken kunt vinden!

Eva
Rotterdam, NL
★★★★★

Eindelijk een broek die lang genoeg is en mooi staat. Ook hele snelle levering!! Zou hier zeker nog een keer bestellen.

Anne
Valkenswaard, NL
★★★★★

Dit is de beste tall girl site! Fantastische broeken en andere TALL items! Voor een normale prijs mooie broeken en jeans en nog zo veel meer! Echt een aanrader! Ik ben 1,84m en altijd problemen met broeken maar deze, echt geweldig! Ze hebben altijd iets leuks ze stellen nooit te leur!! En zeker ook een fijne service! De beste tall girl proof site die er is!

Tess
Klarenbeek, NL
★★★★★

Eindelijk broeken die goed passen of eigenlijk zelfs te lang zijn! Maar dat vind ik echt geen probleem! Veel keuze en ze gaan mee in de trends wat super chill is! Al m’n ‘lange’ vriendinnen shoppen hier nu ook :)

Celeste
Groningen, NL
★★★★★

Nog nooit een broek gevonden die lang genoeg is tot nu!!!! Super mooie broeken besteld. Voor het eerst dat een broek lang genoeg is voor mij zonder al te veel te zoeken (1,85). Ik ga zeker vaker bij jullie bestellen

Chantal
Haren, NL
★★★★★

Geweldig! Enorm veel keus!

Inge
Apeldoorn, NL
★★★★★

Ik ben zo blij! Deze webshop is echt mijn droom. Zoveel lange broeken. Ik heb altijd moeite gehad met het vinden van goede broeken omdat ik 187 cm lang ben. Deze broeken zijn zo lang dat sommige zelfs te lang zijn! Dat is voor mij gewoon ongelofelijk. Ik ben zo blij toen ik erachter kwam dat deze webshop bestond. Altijd snelle verzending echt geweldig

Laura
Beverwijk, NL
★★★★★

Veel broeken daar gekocht en altijd goed! Broeken waren altijd echt lang. Ze hebben een ook echt véél keuze uit leuke broeken en ook de tops en blazers zijn in Tall variant de krijgen! Echt een aanrader!

Melle
Luttenberg, NL