Levering
De kosten van je verzending worden automatisch berekend aan de hand van gewicht/grootte.
- Brievenbuspakket met track en trace - €3,99
- Standaard pakket NL €4,99
- Pakket België - €5,99
- Pakket Luxemburg - €9,99
- Pakket Duitsland - €8,99
- Pakket Frankrijk - €9,99
- Pakket Spanje en Denemarken - €11,99
- Pakket Tsjechië - €14,99
- Pakket Letland, Litouwen en Estland- €15,99
- Pakket Zweden - €18,99
Standaard pakketten in Nederland hebben gratis verzending boven de €60,-
Pakketten naar België en Duitsland hebben gratis verzending boven de €75,-
Pakketten naar Luxemburg, Frankrijk en Spanje hebben gratis verzending boven de €100,-
Pakketten naar Denemarken en Tsjechië hebben gratis verzending boven de €150,-
Pakketten naar Letland, Litouwen en Estland hebben gratis verzending boven de €175,-
Heb je op een werkdag voor 22:00 besteld? Dan wordt je bestelling dezelfde dag nog verzonden.
Leveringen buiten Nederland kunnen tot 3 werkdagen duren.
Let op! Tijdens piekdagen (vooral november/december) kan de levering van je pakket iets langer duren door de enorme drukte bij de bezorgdiensten. Houd hier rekening mee en bestel op tijd 💕
Wij leveren onze producten in Nederland, België, Luxemburg, Frankrijk, Duitsland, Spanje, Denemarken, Zweden, Letland, Litouwen, Estland en Tsjechië.
Je kunt je bestelling volgen met de track en trace code die je in de mail ontvangt. Je ontvangt de track en trace nadat je pakketje is verzonden.
Het kan helaas voorkomen dat jouw bestelling beschadigd raakt tijdens de verzending of dat je een verkeerd item ontvangt. Wij weten dat je hier als klant natuurlijk niets aan kan doen. In dat geval vragen we je direct contact op te nemen met onze klantenservice. Dat kan per mail naar support@thewildflowerclub.nl. Ook is het handig om foto’s mee te sturen van het defect/product.
Stuur het item dus niet zomaar retour maar neem altijd contact op met onze klantenservice. Onze klantenservice neemt je bericht binnen 24 uur in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing!
Retourneren
Wat jammer dat je bestelling niet is zoals je verwacht had. Binnen 14 dagen nadat je bestelling is bezorgd kun je je items aanmelden en retourneren.
Ga naar onze retourpagina en volg de stappen om je retour aan te melden.
- We geven geen vergoeding voor de retour verzendkosten.
- Het retourtermijn gaat tellen vanaf het moment dat je pakket bezorgd is. Kies je ervoor om je bestelling bij een pakketpunt te laten bezorgen? Let dan goed op, na bezorging bij het pakketpunt heb je nog 14 dagen de tijd om je retour aan te melden.
- Wij zijn niet verantwoordelijk voor retourproducten die zoekraken.
- Wij zijn niet verantwoordelijk voor retourpakketten die terug bij de klant worden bezorgd omdat het originele verzendlabel nog zichtbaar was. De klant dient zelf een nieuw retourlabel aan te vragen en te betalen.
- Mocht er door het retourneren van artikelen niet meer aan bepaalde kortingsvoorwaarden voldaan worden dan wordt deze korting in mindering gebracht op de geretourneerde producten. Bijvoorbeeld bij 3+1 gratis: als je een item retourneert vervalt de gratis optie. Deze wordt in mindering gebracht met je retour
We hebben een retourbeleid om zowel jou als onze planeet ten goede te komen. Bij het retourneren van items geldt een tarief vanaf €4,99 (NL) waarmee je tot 2 artikelen zonder extra kosten kunt retourneren. Wil je meer dan 2 items retourneren? Voor elk extra item betaal je een bijdrage van €0,99 cent.
Waarom doen we dit? We willen onze klanten motiveren om bewuster en selectiever te shoppen. Wanneer je minder dan 2 items retourneert, is het nu voordeliger voor je. So a win-win: jij bespaart op retourkosten en we verminderen samen de impact op het milieu.
De basis tarieven per land komen overeen met de verzendkosten van het land.
Het kan helaas voorkomen dat jouw bestelling beschadigd raakt tijdens de verzending of dat je een verkeerd item ontvangt. Wij weten dat je hier als klant natuurlijk niets aan kan doen. In dat geval vragen we je direct contact op te nemen met onze klantenservice. Dat kan per mail naar support@thewildflowerclub.nl. Ook is het handig om foto’s mee te sturen van het defect/product.
Stuur het item dus niet zomaar retour maar neem altijd contact op met onze klantenservice. Onze klantenservice neemt je bericht binnen 24 uur in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing!
Nee. In verband met ons fulfillmentcentrum is het technisch niet meer mogelijk om meerdere pakketten samen te retourneren.
Nee, dit is niet (meer) mogelijk. Je dient je retour aan te melden via het portaal op onze website en te verzenden naar ons magazijn.
Ruilen
Je kunt een item ruilen voor een andere maat door in je retouraanmelding aan te geven welke maat je graag ontvangt. Dus bijvoorbeeld retourreden ‘te groot’ en dan in de opmerkingen ‘graag ruilen voor maat ..’
Je kunt alleen ruilen naar een andere maat en dus niet naar een ander item.
Je retour wordt binnen 10 werkdagen na ontvangst van het pakket verwerkt. Als wij je retour verwerkt hebben, zullen we een nieuwe bestelling voor je aanmaken met de nieuwe maat. Deze bestelling komt kosteloos jouw kant op. Mocht de maat die je graag ontvangt tegen die tijd niet op voorraad zijn, ontvang je je geld terug.
Als je liever zeker bent dat het item nog op voorraad is (of als je het snel nodig hebt), dan kun je het item retour sturen en zelf het desbetreffende item in de juiste maat bestellen.
Klik hier om naar het retourportaal te gaan.
Garantie
Voor alle items geldt een garantietermijn van 1 maand.
Mocht een item binnen de garantietermijn defect zijn neem dan meteen contact met ons op via support@thewildflowerclub.nl. Vermeld je ordernummer en stuur een foto van de klacht mee.